- Νηπιαγωγείο - Προσχ. Αγωγή Το ξεκίνημα...
- Δημοτικό Τα θεμέλια της εκπαίδευσης...
- Γυμνάσιο Η διεύρυνση οριζόντων...
- Λύκειο Η εμβάθυνση και η εξειδίκευση...
- Ξένες Γλώσσες Αγγλικά, Γαλλικά & Γερμανικά...
- Δια βίου εκπαίδευση Το προσωπικό επιμορφώνεται...
- Οδηγός σπουδών ... για την τριτοβάθμια εκπαίδευση
- 80 χρόνια Σχολή Ξενοπούλου Η ιστορία μας...
Menu | Close Menu |
Menu | Close Menu |
Menu | Close Menu |
Menu | Λύκειο - Διδακτικό προσωπικό | Close Menu |
Menu | Close Menu |
Menu | Close Menu |
Menu | Close Menu |
Menu | Close Menu |
Menu | Close Menu |
![]() |
|
- Εγκαταστάσεις & υποδομή | - Παιδαγωγικοί στόχοι |
- Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί | - Ωρολόγιο πρόγραμμα |
- Κανονισμός λειτουργίας | - Δραστηριότητες |
- Υγιεινή & ασφάλεια | - Εκδόσεις |
- Μετακίνηση νηπίων | - Εφόδια & Υλικά |
- Συνεργασία με γονείς | - Συναντήσεις & αργίες |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
- Εγκαταστάσεις & υποδομή | - Πρόγραμμα σπουδών |
- Παιδαγωγικοί στόχοι | - Ωρολόγιο πρόγραμμα |
- Διδακτικό προσωπικό | - Εκπαιδευτικά μέσα |
- Κανονισμός λειτουργίας | - Σχολική βιβλιοθήκη |
- Υγιεινή & ασφάλεια | - Εκδόσεις |
- Μετακίνηση μαθητών | - Συνεργασία με γονείς |
- Συναντήσεις & αργίες | - Εφόδια & Υλικά |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
- Συναισθηματική Νοημοσύνη | - Διαγωνισμός ορθογραφίας |
- Πρόγραμμα Λογοτεχνίας | - Σκυταλοδρομία ανάγνωσης |
- Δημιουργική απασχόληση | - Καλοκαιρινή απασχόληση |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
- Εγκαταστάσεις & υποδομή | - Αρχαία ελληνική γλώσσα |
- Διδακτικό προσωπικό | - Μαθηματικά & Θετικές επιστήμες |
- Κανονισμός λειτουργίας | - Ιστορία |
- Υγιεινή & ασφάλεια | - Πληροφορική |
- Μετακίνηση μαθητών | - Φυσική αγωγή |
- Συνεργασία με γονείς | - Ώρα φιλαναγνωσίας |
- Συναντήσεις & αργίες | - Σχολική βιβλιοθήκη |
- Εφόδια & Υλικά | - Εκδόσεις |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
- Εγκαταστάσεις & υποδομή | - Βιωματική μάθηση |
- Διδακτικό προσωπικό | - Πολυήμερη εκδρομή |
- Κανονισμός λειτουργίας | - Φυσική αγωγή |
- Υγιεινή & ασφάλεια | - Ώρα φιλαναγνωσίας |
- Μετακίνηση μαθητών | - Σχολική βιβλιοθήκη |
- Συνεργασία με γονείς | - Εκδόσεις |
- Συναντήσεις & αργίες | - Καλλιτεχνικοί αγώνες & διαγωνισμοί |
- Εφόδια & Υλικά | - Αποφοίτηση |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
- Εκπαιδευτικοί στόχοι | - Διδασκαλία στο Νηπιαγωγείο |
- Μεθοδολογία & Μέσα | - Διδασκαλία στο Δημοτικό |
- Διδακτικό προσωπικό | - Διδασκαλία στο Γυμνάσιο |
- Επικοινωνία με γονείς | - Διδασκαλία στο Λύκειο |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
- Εξέλιξη & ιστορία του τμήματος | - Διδασκαλία στο Νηπιαγωγείο |
- Εκπαιδευτικοί στόχοι | - Διδασκαλία στο Δημοτικό |
- Υπολογιστικό περιβάλλον | - Διδασκαλία στο Γυμνάσιο |
- Ασφαλής πλοήγηση | - Διδασκαλία στο Λύκειο |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
- Τέχνες & εκπαίδευση | - Λειτουργία & προσωπικό |
![]() |
|
![]() |
|
- Αίθουσα χορού | - Πρόγραμμα & ωράριο |
- Παραστάσεις | - Ενήλικοι |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το σύνολο των εκπαιδευτικών, στην πολυετή πορεία της Σχολής Ξενοπούλου, αποτελεί οδηγό των εξελίξεων στο τομέα της εκπαίδευσης.
Το υποχρεωτικό Πρόγραμμα στο Λύκειο εμπλουτίζεται με περισσότερες ώρες ενισχυτικών διδασκαλιών σε όλα τα βασικά μαθήματα, έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί ο εντατικός ρυθμός προετοιμασίας για την αντιμετώπιση των πανελλαδικών εξετάσεων. Παράλληλα, οι καθηγητές του σχολείου μας υποδεικνύουν τη συστηματική μεθοδολογία και το σωστό προγραμματισμό αλλά κυρίως, στηρίζουν ψυχολογικά και συναισθηματικά τους μαθητές του Λυκείου, προσανατολίζοντάς τους σε επιτυχημένες επιλογές. Μερικές από τις αρχές διδασκαλίας που εφαρμόζονται από τους εκπαιδευτικούς της Σχολής Ξενοπούλου είναι οι εξής: - Διδάσκουμε παιδιά με πολλές και ποικίλες ιδιότητες, προσπαθώντας να εξατομικεύουμε τη διδασκαλία μας κατά τις ανάγκες κάθε μαθητή - Η διδασκαλία προχωρεί βήμα βήμα (χωρίς άλματα) κινητοποιώντας ΟΛΟΥΣ τους μαθητές - Ο διδάσκων χρησιμοποιεί εναλλαγές μεθόδων, τόνων και κινήσεων κατανοητή γλώσσα αλλά και επιστημονική ορολογία. Επίσης, δίνει πρώτος το παράδειγμα ενδιαφέροντος για το μάθημα και για εργασία - Ο διδάσκων αποφεύγει συστηματικά να πει όσα μπορεί να πει ο μαθητής είναι ήρεμος, σαφής, αξιοπρεπής, ανεκτικός αλλά και καθοδηγητικός - Στόχος κάθε διδακτικής τεχνικής πρέπει να είναι η τελική αυτενέργεια του μαθητή (μαθαίνουμε στον μαθητή πώς να μαθαίνει) - Η μάθηση, γενικώς, πραγματοποιείται επιτυχέστερα, όταν εφαρμόζονται οι αρχές μάθησης (όπως: η εποπτεία, η χρησιμότητα, η επικαιρότητα, η αυτενέργεια, η ατομικότητα, η ενθάρρυνση κ.ά). |
ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Copyright 2016 |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 210 9315090, 210 9427838 info@xenopoulos.gr |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Αγίου Πολυκάρπου 37, Νέα Σμύρνη Ακριτών 20, Παλαιό Φάληρο |